Προ ημερών η Peugeot έδωσε στη δημοσιότητα μερικά teaser videos για το ολοκαίνουριο πρωτότυπό της που ακούει στο όνομα Fractal. Δεν ήταν ιδιαίτερα διαφωτιστικά γι’ αυτό ανέβασε στο internet μερικές φωτογραφίες που μας δίνουν μια πραγματική εικόνα του γαλλικού μοντέλου.
Βλέπουμε, λοιπόν, ένα σπορ κουπέ-hatch (κάτι σαν το Scirocco της Volkswagen) με συρόμενη οροφή και θέσεις για τέσσερα άτομα (2+2).
Εικόνα, αφή, και τώρα ακοή είναι τα στοιχεία που καλούνται να οδηγήσουν, οδηγό και επιβάτες σε μία μοναδική εμπειρία αισθήσεων, χάρη στο ηχοσύστημα 9.1.2 που περιλαμβάνει sub woofers τοποθετημένα στην πλάτη κάθε καθίσματος για ιδανική διασπορά του ήχου.
Ο Βραζιλιάνος σχεδιαστής ηχοσυστημάτων Amon Tobin ένωσε τις δυνάμεις του με τους στυλίστες της Peugeot, με στόχο να δημιουργήσει τόσο μία ηχητική ταυτότητα στο εσωτερικό του πρωτοτύπου, όσο και την εξωτερική του υπογραφή, η οποία μεταβάλλεται ανάλογα με το αν το αυτοκίνητο επιταχύνει, επιβραδύνει ή κινείται με σταθερή ταχύτητα. Σχεδιάστηκε για να προειδοποιεί τους πεζούς και τους ποδηλάτες, γεγονός που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται στο στοιχείο του, όταν κινείται σε αστικό περιβάλλον.
Το Fractal ενσωματώνει επίσης και πρωτοποριακή τεχνολογία στη θέση οδήγησης. Το σύστημα ‘heads-up’ συνοδεύεται από ψηφιακή οθόνη με ολογραφική απεικόνιση υψηλής ευκρίνειας, ενώ το μικρό σε διάμετρο τιμόνι διαθέτει 2 ενσωματωμένες επιφάνειες με χειριστήρια αφής, που δίνουν στον οδηγό τη δυνατότητα ελέγχου των διαφόρων λειτουργιών αλλά και του ηχοσυστήματος. Το 80% των εσωτερικών τμημάτων είναι αποτέλεσμα εκτύπωσης 3D, συμπεριλαμβανόμενων και των ανηχοϊκών επιφανειών που κατευθύνουν τα ηχητικά κύματα, ακριβώς όπως σε μία αίθουσα συναυλιών. Τέλος οι πόρτες μπορούν να ανοίξουν με τηλεχειρισμό, με τη χρήση ενός ρολογιού χειρός Samsung Gear S.
Κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, αυτό το κουπέ πόλης αποδίδει 204 ίππους, εξασφαλίζει αυτονομία 450 χιλιομέτρων χάρη στις απαλές και αεροδυναμικές γραμμές του, το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.000 κιλά και εμφανίζει ένα ιδιαίτερα στενό ίχνος καλυπτόμενης επιφάνειας στο δρόμο (Tall & Narrow). Πρόκειται αναμφισβήτητα για ένα «σβέλτο» αυτοκίνητο, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τα μόλις 6,8 δλ. που χρειάζεται για την κάλυψη των πρώτων 100χλμ καθώς και τα 28,8δλ για το πρώτο χιλιόμετρο από στάση. Οι συμπαγείς του διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό για την πόλη (3,81μ μήκος), ενώ διαθέτει και δυνατότητα μεταβολής του ύψους από το έδαφος (από 7 έως 11εκ.).
Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να περιηγείστε στην ιστοσελίδα συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. ΑΠΟΔΟΧΗ
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.